Zamówienia mogą być składane w jednej z dwóch form:
- w formie papierowej ze wsparciem opiekuna handlowego Klienta,
- za pośrednictwem Panelu Klienta.
W celu złożenia w formie papierowej należy:
- skontaktować się z opiekunem handlowym (dla Klientów oprogramowania dla Laboratoriów i systemów HIS) lub bezpośrednio z biurem Chmury dla zdrowia.
- Zapoznać się z przesłanym przez opiekuna handlowego Regulaminem oraz załącznikami, zatwierdzić je i złożyć zamówienie w opisanej w regulaminie postaci.
W celu złożenia zamówienia online należy:
- Na stronie chmuradlazdrowia.pl wejść w zakładkę „Panel Klienta”.
- Utworzyć nowe konto (w przypadku jego braku).
- Zalogować się na konto i uzupełnić dane (dane osoby reprezentującej, ...).
- Wypełnić formularz zamówienia poniższymi informacjami, w celu bezproblemowej realizacji zamówienia:
- w sekcji Dane koordynatora należy podać dane koordynatora zamówienia (adres email podany w tej sekcji będzie wykorzystywany do dalszej korespondencji),
- w sekcji Adres rozliczeniowy należy podać dane identyfikacyjne Klienta (nazwa, adres, NIP, ...).
- Zalogować się na konto i uzupełnić dane (dane osoby reprezentującej, ...).
- Wybrać stosowną usługę i pakiet.
- Złożyć zamówienie.
Po złożeniu zamówienia w jednej z powyższych form należy:
- Dokonać opłaty za usługę (przelewem bankowym lub za pośrednictwem płatności natychmiastowych tpay.com). W przypadku płatności przelewem bankowym wpłaty należy dokonać na konto: PKO BP
64 1020 1026 0000 1602 0470 2918. W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
- Przygotować wymagane elementy zabezpieczeń (zgodnie z instrukcją umieszczoną w menu Baza wiedzy), tj. certyfikat CSR_TLS, certyfikat CSR_WSS i odpowiadające im klucze prywatne (te klucze są tylko dla Klienta i nie należy ich nikomu udostępniać).
- Skonfigurować oprogramowanie, które będzie zasilało danymi usługę, zgodnie z załączoną/przesłaną instrukcją dostawcy oprogramowania.
Informacje dodatkowe:
- Wymogiem do złożenia zamówienia jest zapoznanie się i akceptacja Regulaminu Świadczenia Usług.
- Regulamin Świadczenia Usług dostępny jest pod adresem: https://www.chmuradlazdrowia.pl/informacje-prawne/
- Świadczenie usług rozpoczyna się do 3 dni od roboczych od uiszczenia opłaty za pierwszy okres rozliczeniowy.
- Zamówienie ważne jest przez minimum 12 miesięcy (w treści zamówienia można ten okres wydłużyć - wpisując informację w polu z uwagami).
- Do kwoty abonamentu za pierwszy okres rozliczeniowy doliczana jest jednorazowo opłata inicjalna (na zasadach opisanych w Regulaminie Świadczenia Usług).
- Do usług dedykowanych dla HIS (EDM HIS P1, EDM HIS PRO) należy dodać jednorazowo opłatę za konfigurację systemu HIS.
- W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Chmury dla zdrowia. Biuro Obsługi Klienta działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
- W przypadku problemów z konfiguracją oprogramowania prosimy o kontakt z obsługującą Państwa firmą partnerską lub bezpośrednio z dostawcą oprogramowania.