Zasady składania zamówień

Zamówienia mogą być składane w jednej z dwóch form:

  • w formie papierowej ze wsparciem opiekuna handlowego Klienta,
  • za pośrednictwem Panelu Klienta.

 

W celu złożenia w formie papierowej należy:

  • skontaktować się z opiekunem handlowym (dla Klientów oprogramowania dla Laboratoriów i systemów HIS) lub bezpośrednio z biurem Chmury dla zdrowia.
  • Zapoznać się z przesłanym przez opiekuna handlowego Regulaminem oraz załącznikami, zatwierdzić je i złożyć zamówienie w opisanej w regulaminie postaci.

W celu złożenia zamówienia online należy:

  • Na stronie chmuradlazdrowia.pl wejść w zakładkę „Panel Klienta”.
  • Utworzyć nowe konto (w przypadku jego braku).
  • Zalogować się na konto i uzupełnić dane (dane osoby reprezentującej, ...).
  • Wypełnić formularz zamówienia poniższymi informacjami, w celu bezproblemowej realizacji zamówienia:
    • w sekcji Dane koordynatora należy podać dane koordynatora zamówienia (adres email podany w tej sekcji będzie wykorzystywany do dalszej korespondencji),
    • w sekcji Adres rozliczeniowy należy podać dane identyfikacyjne Klienta (nazwa, adres, NIP, ...).
  • Zalogować się na konto i uzupełnić dane (dane osoby reprezentującej, ...).
  • Wybrać stosowną usługę i pakiet.
  • Złożyć zamówienie.

Po złożeniu zamówienia w jednej z powyższych form należy:

  • Dokonać opłaty za usługę (przelewem bankowym lub  za pośrednictwem płatności natychmiastowych tpay.com). W przypadku płatności przelewem bankowym wpłaty należy dokonać na konto: PKO BP 

    64 1020 1026 0000 1602 0470 2918. W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

  • Przygotować wymagane elementy zabezpieczeń (zgodnie z instrukcją umieszczoną w menu Baza wiedzy), tj. certyfikat CSR_TLS, certyfikat CSR_WSS  i odpowiadające im klucze prywatne (te klucze są tylko dla Klienta i nie należy ich nikomu udostępniać).
  • Skonfigurować oprogramowanie, które będzie zasilało danymi usługę, zgodnie z załączoną/przesłaną instrukcją dostawcy oprogramowania.

Informacje dodatkowe:

  • Wymogiem do złożenia zamówienia jest zapoznanie się i akceptacja Regulaminu Świadczenia Usług.
  • Regulamin Świadczenia Usług dostępny jest pod adresem: https://www.chmuradlazdrowia.pl/informacje-prawne/ 
  • Świadczenie usług rozpoczyna się do 3 dni od roboczych od uiszczenia opłaty za pierwszy okres rozliczeniowy.
  • Zamówienie ważne jest przez minimum 12 miesięcy (w treści zamówienia można ten okres wydłużyć - wpisując informację w polu z uwagami).
  • Do kwoty abonamentu za pierwszy okres rozliczeniowy doliczana jest jednorazowo opłata inicjalna (na zasadach opisanych w Regulaminie Świadczenia Usług).
  • Do usług dedykowanych dla HIS (EDM HIS P1, EDM HIS PRO) należy dodać jednorazowo opłatę za konfigurację systemu HIS.
  • W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Chmury dla zdrowia. Biuro Obsługi Klienta działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
  • W przypadku problemów z konfiguracją oprogramowania prosimy o kontakt z obsługującą Państwa firmą partnerską lub bezpośrednio z dostawcą oprogramowania.
Czy ta odpowiedź była pomocna? 3 Użytkownicy uznali za użyteczne (4 Głosy)